Lisa Andersson

Cerebrum.

Kategori:

 
Det är redan torsdag och min vecka har inte varit alltför ansträngande på skolfronten. Men jag har hunnit med en hel del kul träning, i tisdags sprang jag Night Extreme i Skärblacka. Gick i mål som andra tjej med en fet bom i bagaget men tyckte hela tiden att tempot var ganska behagligt. Det var en skön känsla. Natt kanske är min grej trots allt.
Igår begav jag mig iväg på en liten upptäcktsfärd vilket resulterade i ett nyfunnet löpspår. Det är alltid kul att springa och inte veta vart man hamnar. Som igår, då tog spåret slut 20 meter från en gigantisk rondell och jag skymtade Ryd inte alltför långt bort.
 
Annars lär jag mig dagligen nya saker, vissa roligare än andra. Nervsystemet är numera något jag har hyffsad koll på och jag insåg idag att det är ju en himla tur att vi har ett så komplicerat och välstrukturerat system. Tänk vad konstigt, som föreläsaren idag sa, ifall nervsystemet var kaos och ett slag på baksida lår fick oss att känna doften av nybakade bullar...
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • .. säger:
    2012-11-08 | 19:22:37

    Mmmm bullar..

Kommentera inlägget här: