Lisa Andersson

Första badet.

Kategori: Om en dag


Denna lördag var en fin lördag.
Man ska absolut inte klaga. Vädret har varit finfint hela dagen, fast det var ju ganska varmt att springa tävling. Och efter tävlingen blev det första doppet för i år, sista maj och allt. Men tyvärr var det massa vassa stenar där och jag lyckades kliva rakt på en av dom så jag har ett jack under foten. Men det läker nån dag.
Sen åkte vi och åt mat på ett ställe i Oxelösunds hamn, och där var segelbåtarna inte små, och motorbåtarna gick inte sakta. Jag vet ju vad jag ska ha när jag blir rik i alla fall. En stor segelbåt som man kan ligga och sola på.

Nu är vi i alla fall hemma, jag ska ta det ordentligt lugnt för jag är riktigt trött, blir att dricka massor av vatten och kolla film. För imorgon är det match som gäller.

Hur har eran lördag varit ?
Kommentera inlägget här: