Lisa Andersson

03-26.

Kategori: Om en dag

 
Har druckit kaffe, betalat räkningar och gjort en massa småfix som kan vara bra inför framtiden. Det känns som att jag har lite mer koll nu, men samtidigt är jag förvirrad. Det är superlångt kvar till hösten, och ändå är jag stressad för det mesta som ska hända då. 
 
Skrev en tenta i morse som troligen inte gick så bra. Det är min hattenta och jag funderar på om det ligger en förbannelse över den, jag kommer ha den hängandes efter mig ner i graven..
 
Nu är jag i vilket fall ledig i en hel vecka, tills den nya läsperioden drar igång. Ska bli riktigt skoj att tävla på fredag och innan dess träna på. Jag är väldigt stolt över hur jag lagt upp träningen efter alla sjukdomarna, jag har tagit det lugnt, vilat när kroppen sagt ifrån och tränat bra saker. Det är ju ingen idé att stressa, hur gärna man än vill springa fortare och längre. Det misstaget har jag gjort färdigt.
 
Igår blev jag förresten bjuden på både soppa och våfflor i OL3, det smakade himla bra. Kände mig väldigt bortskämd, och nästa gång tänker jag bjuda de på något gott, återstår att se vad det blir.
 
 
Förra veckans sysselsättning:
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: