Lisa Andersson

Nu är det över.

Kategori:


Det är aldrig ett gott tecken om man går hem efter en och en halv timma på en mattetenta. Hade en sådan katastroftenta i morse, så jag saknar ord. Satt mest och var sur för att examinatorn gjort en sån dryg tenta, statistiken kommer vara helt kass, det kan jag sätta en tusing på. Avslutade alltså min fjärde termin på ett ganska ruttet sätt.

När det gäller min sommar har jag ingen aning om hur den kommer se ut, det känns sådär. Det första som händer är i alla fall orienteringsskyttetävlingar i helgen, det ska bli riktigt skoj. Dock vet jag inte alls om min fot håller men det tänker jag fundera över på måndag har jag bestämt.

Jag har det ju lite kämpigt på somrarna, kan inte bestämma mig om värmen är sådär trevlig som alla säger, men en sak älskar jag, och det är sommarkvällar. Då kan även jag vistas ute och njuta! Igår gick jag, Henrik och Beckius till HG och åt middag. Deras burgare är ju fantastiska och satan vad trevligt det är med kvällssol.

Kommentera inlägget här: