Lisa Andersson

Muffinsdrömmar.

Kategori: Om en dag


Idag fick jag ett tjock kuvert från Frankrike. Hälften förstod jag och den andra hälften gjorde mig väldigt nervös. Det känns så overkligt.

Om jag fick en sån här skulle jag bli lycklig. Jag skulle inte ens äta upp den. Bara stirra. I framtiden, en dag när jag inte har så sjuhelvetes många saker att hålla reda på, ska jag baka. Massor. Imorgon och en tid framåt är det full fart som gäller. Jag lovar att rapportera vad som händer. Nu ska det skalas potatis, hejdå!
 
Tumblr_liucovig2j1qaq3svo1_500_large

KOMMENTARER:

  • [nelliealexiaa] säger:
    2011-04-03 | 19:08:36
    Bloggadress: http://nelliealexiaa.blogg.se/

    Förlåt för sent svar!



    Tack så hiiiimla mycket. Det värmer.

    Hoppas du har haft en riktigt skön helg, kram! :)

Kommentera inlägget här: