Lisa Andersson

We used to own this town, share our hearts for better.

Kategori: Om en dag

 
Jag har en sån där härlig känsla i kroppen nu. När det känns bra i varenda kroppsdel. Jag har helt lagt undan ångesten över tentorna och hur lite jag kan till dem. Jag känner för att njuta av det som är bra istället, och det är en del som hänt och ska hända som jag ser framemot. Jag har haft min första riktiga anställningsintervju vilket var ganska ovant, och svårt. Men även om jag inte får det här jobbet så är jag en erfarenhet rikare och kan förhoppningsvis göra ännu bättre ifrån mig nästa gång. Dock verkar jobbet riktigt kul, och jag behöver verkligen testa på något nytt, samt tjäna en del slantar.
Jag var även på en utbildning idag för oss som ska vara kemimentorer i höst, ett litet arbete som jag fick för ett tag sen, och som verkar vara himla kul. Helt klart en utmaning, men såna har inte stoppat mig förr. Hoppas bara jag får snälla elever att ta hand om.
Sist men inte minst är det öl-ol på lördag, vilket jag idag insåg ska bli askul! Förra året var galet och i år tänkte jag dricka ölen ännu fortare och springa en aning mer rätt. Förbereder mig mentalt redan nu på det tuffa uppdraget.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: