Lisa Andersson

03-12.

Kategori: Om en dag

 
Jag känner nu av de berömda kaffeskakningarna som Kajsa pratat om, det vill säga när man intagit alldeles för mycket kaffe på kort tid. Men jag känner mig peppad på att öppna böckerna igen, efter en paus med dammsugning och telefonsamtal. Imorgon väntar tenta i en kurs med på tok för långt namn, och jag vet inte riktigt hur det kommer att gå. Jag känner mig helt fantastiskt bra vissa stunder, för att i nästa bara sitta och gapa och leta efter fysikaliska formler som inte finns. Det kan alltså gå precis hur som helst. Men jag ska ta tillvara på den här tisdagen, jag lovar.
 
Igår var jag hos läkaren och till en början var jag helt galen, kan väl säga att jag inte riktigt uppskattar systemet min vårdcentral har. Men, jag fick träffa en riktigt bra läkare, en som lyssnade och faktiskt verkade intresserad av alla mina problem. Tyvärr fick jag inga mer besked än att jag haft otur med virus, som yttrat sig i alla möjliga skumma skepnader. Får invänta provsvar och sen se om läkaren vill kika/lyssna på mitt hjärta igen.
 
Bjuder på fredagens kalasgoda middag. 65 väl spenderade riksdaler på hg.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: