Lisa Andersson

Nu är det igång.

Kategori:

 

Tenta-p har börjat och jag inledde den i morse ohälsosamt tidigt med kontrollskrivning i linjär algebra. Jag tyckte det gick riktigt bra, och om jag inte slarvat bort en massa borde det gå vägen. Det skulle ju vara väldigt trevligt att sätta en mattetenta på första försöket, för ovanlighetens skull.

 

Nu har jag ätit lunch, i form av vitkål- och potatissoppa. Det var något jag fick för mig att göra i fredags och jag kan bara säga en sak, sjukt gott! Känner att jag är inne i en sopperiod nu, och mer ska testas.

Förutom att plugga arslet av sig, hann jag med en ol-skyttetävling i helgen. Resultatet blev en femte plats och bilden visar min alldeles fantastiska tid, måste nog vara sämsta kilometertiden på länge. Men med punkt-ol och en vanlig bana i rätt så krävande terräng är jag ganska nöjd. Skyttet däremot var lite sisådär. Ska jobba på tålamodet lite, lärde mig i alla fall att skjutmålen inte åker ner med ilska.

 

 
 
Kommentera inlägget här: