Lisa Andersson

Bländande.

Kategori:


Det snöar just nu ut av bara sjutton. Igen. Trodde inte att sånt kunde ske i Linköping, man kanske till och med kan åka skidor snart!

Nu är jag piggare, och i lördags kväll kände jag mig så pass frisk att Kajsa och jag kunde springa rogainingen. Det visade sig vara en del snö där, och kartan var en historia för sig, samtidigt som terrängen var kaos ibland. Så det blev en del väglöpning för oss, vilket mina vader protesterade starkt emot. I söndags gick jag som en anka eftersom jag hade ont i varenda liten del av benen. Idag går jag nästan normalt, vilket är ett stort framsteg. Men jag är väldigt glad att vi ändå kunde vara ute i fyra timmar totalt och få ihop uppemot 30 km. Trots en smärta utan dess like, snö och iskalla tår.

 

 
 
 

 

Kommentera inlägget här: