Lisa Andersson

03-19.

Kategori: Om en dag

 
Jag älskar våren, och just nu älskar jag att solen visar sig varje dag. Att snön ligger kvar gör inte så mycket, jag tycker att det känns ganska bra att säsongen blir lite försenad. Min så kallade form lyser med sin stora frånvaro, så mer tid att träna tackar jag inte nej till nu. Jag har faktiskt kunnat träna helt okej i två dagar nu, kanske är det så att vändningen är på väg nu. Men jag har lovat mig själv att ta det lugnt, och lite i taget, så kroppen hänger med den här gången.
 
Igår körde jag ett skejtpass och hann med att göra vinterns första vurpa. Fick till en riktig ordentlig krasch i backen jag åkt nerför tusentals gånger, och som är fruktansvärt kul för att det går så fort. Jag gjorde ett magplask och landade i snöbetongen. Idag har jag ont i nacken, mindre kul.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: