Lisa Andersson

6 juni.

Kategori: Om en dag

 
Jag har tänkt skriva här ett stort antal gånger nu, men alltid är det något som går före. Det har som man säkert kan gissa vart en hel del plugg på schemat. Jag skrev tre tentor på tre dagar och det gick väl kanske inte kalasbra. Men man lämnar dåliga tentor bakom sig förvånansvärt fort. Nu är det så galet mycket som snurrar i mitt huvud att jag blir lite rädd. Det är tentaplugg till imorgon, flytt, jobb och massa smått som jag har så dålig koll på och tänker man på allt samtidigt blir det jobbigt. Jag försöker ta en sak i taget och emellanåt intala mig att allt det där löser sig, men mest är jag stressad och livrädd.
 
I helgen var jag i alla fall på besök i Gränna hos Sara och Marcus. Man kan inte annat än älska miljön där, vatten, fina hus och gator och ett enormt berg med massa skog. Helt i min smak. Hoppas det inte tar ett halvår till innan jag kommer tillbaka.
 
Helgens fina umgänge
 
 
Kommentera inlägget här: