Lisa Andersson

19 juli.

Kategori: Om en dag


Nu känner jag att det är dags att kladda av sig en del. Jag har varit väldigt skrivsugen senaste tiden, men jag har också varit extremt lat. Mina dagar har oftast bestått av att sova länge, sen äta min tredje frukost bestående av mycket kaffe och efter det har jag vart segare än segast. Framåt kvällarna har jag återhämtat mig och tränat en del, vilket sen märkts ganska väl under natten, när man har konstant mjölksyra i benen. Mitt område saknar hissar. Älskar trappor.
Men nu, nu är jag ledig. Har tagit mig igenom 15 nätter och klappar mig själv stolt på axeln. Själva natten är inte så farlig, men att aktivera sig svettig den där tiden gör en helt utmattad.
Så nu är jag alltså ledig i mer än en vecka och idag har det åkts tåg och bil för fulla muggar. Imorgon kommer vi fram till Boden och o-ringen. Jag är väldigt taggad och nervös, det ska bli kul med riktigt krävande terräng men samtidigt har jag nog ingen koll på hur jäkla jobbigt det kommer bli. Några bra pass har jag kunnat göra, men de är inte många. Äh, det löser sig alltid. Orientering är svinkul, det är det viktigaste.

Kommentera inlägget här: