Lisa Andersson

Winners never quit.

Kategori:


Har knappt börjat skolan igen och känner mig redan kalasmosig i huvudet och totalt utarbetad. Hade tänkt ge det här med omtenta en ärlig chans, men har ju helt glömt bort hur tråkigt och surt det är att plugga envariabelanalys. Ett litet minustecken fel och hela den vackra uträkningen ger noll poäng och hör hemma i soptunnan. Hoppas på en snäll omtenta imorgon bitti, en tenta där examinatorn inte avsiktligt vill luras.

Annars har den här fredagen inte bjudit på så himlans mycket. Lite snö har trillat ner vilket resulterar i att jag ikväll ska staka runt på golfbanan, träna upp de stackars stakmusklerna som lyser med sin frånvaro. Råkade visst anmäla mig till ett 40 km-lopp nästa helg. Grymt pepp!

En sak till har hänt idag. Jag fick göra min tredje och sista segerdans, satte nämligen alla tre tentor jag skrev innan jul! Jag är riktigt stolt över mig själv. Älskar när slit lönar sig.

Kommentera inlägget här: