Lisa Andersson

Snabba dagar, bra dagar.

Kategori: Om en dag

 
Första riktiga veckan i skolan har redan sprungit förbi. Bara en fredag kvar. Min vecka har varit riktigt fin och  schemat får gärna vara såhär lugnt i fortsättningen också.
 
Jag har umgåtts med människor som får mig att må riktigt bra och det är ganska svårslaget. I tisdags fick jag besök av min kusin Sanna, som var på en liten roadtrip i Östergötland. Vi pratade bort en väldans massa timmar om allt från meningslösa problem till sådant som tynger, och det var så skönt. Jag slås ganska ofta nuförtiden av hur skönt det är att vara vuxen, att ha lite mer erfarenheter än när man var yngre och att kunna slappna av på ett annat sätt. Men framförallt att ha insett vad man behöver och vill ha i sitt liv, min kusin Sanna är en sån person som jag vill ha. Om jag så bara hade hälften av all fin energi hon sprider skulle jag vara glad.
 
Nu ska jag göra en smoothie, och försöka bli trött så att jag någon gång somnar. Måste ju vila mig i toppform nu, för på söndag gäller det. Ångrar mitt val en aning, men jag tror det blir spännande. Vidrigt och slitigt, men spännande.
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: