Lisa Andersson

Om att sakna sig själv och väldigt mycket annat.

Kategori: Om en dag

 
Hur ska jag börja? Jo, kan sammanfatta det med att säga att allt är skit. Det enda som rör sig i skallen är negativa tankar och jag är så otroligt trött på det mesta just nu. Trodde för en stund att det var en vändning i helgen, lite friskare och kanske på väg tillbaka mot något som kändes kul. Nu är allt bara ångestladdat, och jag känner framförallt inte igen min kropp längre. Det är läskigt att inte ha koll, att hela tiden slita och tro att det ska bli bättre för att till slut bara gå åt helvete en gång till. Det var länge sen jag på riktigt mådde bra, rent fysiskt.
 
Jag är ägare till ett tråkigt svart-och-vitt-tänkande, helt utan perspektiv för tillfället. Jag ser inget som helst ljus nånstans. Ställer bara in mig på överlevnad och hatar.
 
 
Kommentera inlägget här: