Lisa Andersson

26 augusti.

Kategori: Om en dag

 
Skrivlusten har vart på botten. Egentligen har lusten tilll det mesta vart katastrof. Senaste tiden har någonting tråkigt och jobbigt tagit kontrollen över min kropp. Gå nedför trappor gör mig yr, jag tappar saker för att händerna inte orkar greppa, till och med knappa på tangenterna är jobbigt. Då ska vi inte ens tala om hur jobbigt det är att försöka träna eller tävla. Har lyckats springa två medeldistanser senaste helgerna och bommat nästan ingenting, men att stanna och gå efter tio min för att det gör ont i varenda muskel hör inte till vanligheterna. Det är som att min kropp bytts ut. Jag vet hur vanlig trötthet känns, det här är någonting helt annat. Det är läskigt att inte ha koll på kroppen, och det är tråkigt att ha tappat bort allt som brukade få en på bra humör. Hur man än försöker så vänder hjärnan allt till något dåligt. Det måste vända. Snart.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: