Lisa Andersson

04-30.

Kategori:


Åka tåg, äta korv och bara slappa är ju helt okej. Dessutom får jag åka ett nytt, mysigt tåg. Hoppas de alltid har de här i framtiden. Mitt resmål är Gnesta och Julia, ska spendera dagen hos henne och imorgon springa tävling, om höften tillåter detta. Jag känner mig väldigt kluven i just den frågan. Det viktigaste är i vilket fall att jag kan springa på lördag, då det vankas Tiomila, vilket jag är riktigt taggad för.

Har spenderat senaste dagarna i Linköping, inte gjort överdrivet mycket. Bekantat mig med crosstrainern igen har jag i alla fall gjort, det var väl inte det mest exotiska, men jag fick röra på mig och det är ett stort plus.

I lördags sprang jag andrasträckan på Stigtomtakaveln och det var så kul. Jag var förberedd på det värsta med höften men den sa aldrig riktigt ifrån så efter hälften ökade jag farten och den där härliga känslan infann sig, pigga ben och orienteringen kändes enkel. Sörmlandsterräng kan ju vara himla fin.

I söndags tackade jag ja till en fika på stan med Elisabeth och det var ett mycket bra beslut, jag har ju en tendens att alltid avböja på grund av för mycket snurr i skallen. Men vi fick prata av oss, och jag drack tidernas bästa chailatte.

Kommentera inlägget här: