Lisa Andersson

04-13.

Kategori: Om en dag

 
Jag överlevde monsterlabben på 12 timmar som vi hade i torsdags och fredags, och stundtals var det ganska kul. Dessutom tror jag att resultatet blev helt okej, med andra ord kanske vi slipper sitta och fundera på felkällor tills vi dör. Det värsta är nog dock kvar, en stor labbrapport, för labbar man i 12 timmar finns det en hel del fakta som ska läras in och skrivas ner, och en hel del resultat som måste gås igenom och sammanställas. Min plan är att kötta karboanhydras-fakta tills klockan blir halv tre, och då sätta mig i en bil som går till Göteborg, den här helgen också alltså. Jag har börjat inse vad som väntar nu, och det gör mig livrädd. Så istället fokuserar jag på det trevliga, vilket är hotellfrukosten imorgon. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: