Lisa Andersson

Bakkatastrof.

Kategori: Om en dag

 
Jag har gått och skaffat mig träningsvärk från helvetet. Höftböjarna har rostat ihop helt känns det som. Men, det är med glädje jag har sån smärta idag, jag har ont av en bra anledning tack vare backintervallerna igår. Och jag fick en till anledning att vila idag, förutom att jag har en skithals som i snart en månad har gjort ont.
 
Istället för att träna har jag skrivit labbrapport och bakat bröd, rapporten blev en vacker historia men bröden blev allt annat än bra. För en gångs skull hade jag ett recept, men tydligen var det ett ytterst dåligt exemplar. De där bröden fick en himla konstig eftersmak, och nu har jag alltså 17 stycken att pina i mig.
 
Nu försöker jag göra allt för att inte deppa ihop helt. Jag måste hålla humöret uppe till 21 och överleva en programmeringslab som jag snart ska cykla till, i monsunregn ska tilläggas. Så nu är det fetaste dunkmusiken på och tedrickande som gäller. Gött.
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: