Lisa Andersson

Det tog slut den här gången också.

Kategori: Om en dag

 
Ojoj, vilken vecka det har varit. Tre tentor, otaliga timmar av plugg och en viss dos kaffe senare har jag nu krigat mig igenom ännu ett tenta-p. Att resultatet är något att fira tvivlar jag på, och som vanligt förbereder jag mig på det värsta, så att man slipper bli sådär väldigt, väldigt besviken. Men idag var första gången jag blev uppriktigt ledsen av en tenta. Programmeringen gick käpprätt åt skogen, den var skitsvår och jag är inte jätteduktig. Extremt dålig kombination just idag. Så jag var nere ett tag, men nu har jag återfått krafterna och intalar mig att "allt löser sig". Dessutom har jag än så länge bara hört fem (!) som klarade den, vilket fick mig lite lugnare.
 
Övrig information är att jag hela eftermiddagen ägnat mig åt ingenting vilket är en klart underskattad syssla. Fast en sak har jag faktiskt gjort, jag har spatserat runt i ett par nya orange pjucks. Nu till det jobbiga, är det sköna eller inte? Ingen aning. Vill bara ut och springa och testa, men då blir de ju smutsiga och ej återlämningsbara. 
 
Nu har jag en hel helg utan minsta lilla plugg. Känslan går inte att beskriva.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: