Lisa Andersson

Död åt allt vatten.

Kategori: Om en dag

 
Behöver jag säga att det regnat i snart två dygn, konstant. Jag blir så deprimerad av allt vatten som himlen väljer att kasta ner på oss. Man vill ju bara sitta inne och göra absolut ingenting. Eventuellt ligga i soffan med benen på bordet och pilla sig i naveln.
 
Jag skriver nu av en enda anledning. Jag lider av en stor tristess och vill slippa cykla till skolan i regnet och ha fyra timmar linjär algebra.
 
Ibland blir jag rörd över hur positiv jag kan vara, speciellt dagar som dessa. Egentligen är jag inte så arg som jag verkar. Jag har ju trots allt redan tränat idag, ätit en mumsig lunch och inom en snar framtid väntar en kaffe. Det löser sig nog, men jag hatar fortfarande regnet.
 
Såhär såg det ut i lördags, det var nice. Basen var så brutal så att mina näsborrar fladdrade. Mer om det en annan gång.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: