Lisa Andersson

Äntligen fredag.

Kategori:


Idag vaknade jag upp glad och väldigt förväntansfull. Det är en känsla man gärna skulle vilja stoppa ner i en burk och lägga bredvid sängen, inför dagar då man mer liknar en död säl, en grå klump.
Jag har till och med gått så långt att jag har satt mig och pluggat mekanik nu på morgonen. Köksbordet är mitt kontor, det är böcker och papper överallt, som vanligt. Mekaniken är svår så in i helvete och det krävs många timmar till. Älskar den insikten varje gång.

Nu ska jag fortsätta denna härliga fredag och njuta av allt som känns bra. Träningen rullar på och känns kul, jag som alltid har älskat tävlingar har nu mer gått över till att gilla tunga vintermånader. Och imorgon smäller det, Swedish house mafia väntar. Mina bästa vänner under träningspassen. Jag tror det kommer bli grymt.


Kommentera inlägget här: