Lisa Andersson

Ett stycke motivation, tack.

Kategori: , Om en dag, Om träning & tävling

 
Den där pluggmotivationen lyser med sin frånvaro. Eller den är snarare väldigt upp och ner. Ena stunden känns det mesta okej, lite klurigt men okej, tills nästa stund då hakan trillar ner nån decimeter och jag tvingas sitta och klia mig i huvudet i en timme, trots att jag har ett facit. Så jäkla frustrerande.
 
Så nu har jag tagit en paus och njuter av att få läsa en nyfunnen blogg:
http://www.lopningforalla.se/index.php/bloggar/varabloggare/frida
 
Jag är totalfast och jag vill inget hellre än ut och "knarka kilometrar". Träning är det bästa som finns, och just nu är min träningsmotivation på topp, kan inte klockan slå fem så att jag kan dra på mig träningskläderna och slippa pluggskiten?!
 
 
Kommentera inlägget här: