Lisa Andersson

Att jag aldrig lär mig.

Kategori: Om en dag

 
Jag glömde berätta hur SM-helgen blev. Med tanke på att jag glömde bort det, hoppas jag att alla förstod att det var en smärre katastrof. Att ladda upp med förkylning veckan innan är en mycket dum idé, speciellt inför en sprint där det ska gå utav bara den. Jag kom ingenstans i helgen. En snigel var snabbare än jag. På natten gjorde jag dessutom som jag alltid gör, springer helt okej tills målet börjar närma sig. Jag gjorde en enorm miss på tredje sista och min dröm om en topp-tio-plats på SM flög iväg.
 
Fast nu ska jag inte vara bitter utan tänka på det som faktiskt gick lite bra. Jag orienterade okej på natten emellanåt, trots att det var en svår nattbana enligt vissa, och jag lyckades att inte stuka några fötter. Det är ändå värt ett litet yey.
 
 
Kommentera inlägget här: