Lisa Andersson

minus minus blir plus.

Kategori: Om en dag


Minus åtta känns riktigt varmt. Det är ju nästan så vårkänslorna tittar fram. Anledningen till detta är att de fyra dagarna i Åre med Love spenderades i runt -20 och en isig envis blåst. Tårna tog stryk. Och lilla nästippen tog ännu mera stryk. Den ser inte ut som den ska nu. Men för övrigt var ju allt väldigt fint. Åre var en trevlig plats och jag var i chokladfabriken. Så värt.

Oturligt nog lyckades jag bli sjuk dagen innan avfärd. Så jag och min hals var inte speciellt överens. Men nu jäklar. En veckas träningsuppehåll är slut. Joggade en liten sväng idag. Benen var inte alls med på noterna, men det där löser sig. Snart är jag helt frisk igen och då är det dags att börja ta ut sig.

Sist men inte minst. OS är fina grejer. Nu: Heja Sverige!








Kommentera inlägget här: