Lisa Andersson

Jul.

Kategori: Om fint


Ibland är jag duktig. Min julskinka är kalasfin, köttbullarna galet goda och granen ser ut som den ska, med en massa ljus, glitter och guld överallt. Nu vill jag mest bara sova. Hela höstens trötthet kom nyss tror jag. Och jag börjar nästan gråta av lycka (men mest av trötta ögon) när jag tänker på vad jag har framför mig, ofantligt många lediga dagar. 

Förövrigt är mitt humör en sinuskurva... för er icke-matematiker, googla detta.

Just nu känner jag mig så tacksam. Trots mycket jobbigt så sitter jag i ett varmt hus, har en himla massa mat och imorgon kommer jag få julklappar av min familj. Det är jag glad för och ibland önskar jag att de som har långt mycket mer än jag, faktiskt också visar lite glädje. Jag vet i alla fall vad mitt nyårslöfte ska bli.

GOD JUL
Kram Lisa




KOMMENTARER:

  • jullanbullan säger:
    2010-12-24 | 11:11:38

    God Jul sota sota du.. Hopps ni har en underbar dag.. Jag saknar dig. ps, vad ar ditt nyarslofte? <3

Kommentera inlägget här: