Lisa Andersson

Vända på tummen.

Kategori: Om en dag


Nu är jag tillbaka igen. Och jag har insett en sak. Helger är otroligt vacka ting. Helg hela veckan, ja tack! För tillfället är det verkligen dags att sätta lite fart i skolan, och jag gör mitt bästa. Men min starka sida är inte att hålla humöret glatt i hårda tider så vissa stunder är det sura miner. Men jag ska bättra mig. Samtidigt som skolan tar mer kraft än jag tycker att den är värd, så bråkar fortfarande ben/rygg med mig. Jag har ingen aning om hur det här ska sluta. Imorgon hoppas jag på mirakel.

Denna vecka går nog som blixten för nu har jag något skoj att längta till. På torsdag hoppas jag på en trevlig kväll med skräckisar och onyttigheter med classmates. Och på fredag väntar en ledig dag och 1-årskalas. Inte illa pinkat.

Hej så länge.


KOMMENTARER:

  • julia säger:
    2010-04-28 | 09:15:39

    men oj vilken lyx med en ledig fredag asså...:) är det norrköping för hela slanten som gäller?

Kommentera inlägget här: