Lisa Andersson

Sjukt bra.

Kategori: Om en dag


Det var ett tag sen. Veckan har som sagt spenderats i Småland i Eksjö. Det har varit en jäkla massa orientering. Allt var toppen, om man bortser från tävlingarna men de har jag redan glömt. Nästa år ska bli mitt år. I år hann jag med att smyga in på ett förbjudet ställe, cykla alldeles för långt och för mycket, skrapa upp handen på mindre trevligt sätt, tjäna pengar, spela minigolf, få mystiskt ont i magen och skratta tills jag dog med fina människor. Plus tusen andra saker som jag inte kommer på nu.

Och igår kväll fick jag äntligen träffa Camilla, eller Millan som du alltid kommer vara i mina ögon. Hon har också fått för sig att USA är ett bra land och drar dit om tre veckor. Otroligt skönt att få träffa henne var det i alla fall.

Nu blev det här ett väldigt långt inlägg, men jag måste bara berätta att jag åker till västkusten idag också. Sprint-SM väntar. Med kval på Koster bland berghällar och final inne i Strömstad. Jag tror det blir bra. Målet är att komma till final och jag ska göra allt för att komma dit. Jag hatar ju trots allt att förlora.

Och sist men inte minst grattis till storasyster, mamma och farmor som fyllt de senaste dagarna.

TACK & HEJ




KOMMENTARER:

  • hilda säger:
    2009-07-28 | 13:11:51
    Bloggadress: http://hiildas.webblogg.se/

    Jag var också i Eksjö under o-ringen! Har sommarstuga där! Min kompis var med och tävla! :D

Kommentera inlägget här: