Lisa Andersson

Seriöst bra.

Kategori: Om fint


De första veckorna kommer jag nog känna mig ganska stark. Tro att ni är på semester eller nåt. Men efter en månad när jag håller på att dö för att skolan är jobbig och för att de jag tycker så mycket om är så långt bort kommer jag inse att ni faktiskt är på andra sidan jorden. Men jag måste väl helt enkelt komma på nåt sjukt sätt att klara det.
Då är det tur att det finns vissa pärlor kvar här hemma. Jag träffade två idag. Mina älskade klasskompisar Sara & Leon. Tvåan kommer seriöst ta kål på oss men den tar kål på oss tillsammans och då känns det lite bättre. 

 










KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-07-30 | 23:59:04
    Bloggadress: http://sarawinblad.blogg.se/

    Aaaw, så kul och träffa dig idag! längtar redan till nästa vecka <3

  • klasskompis nummer två :) säger:
    2009-08-02 | 01:01:52

    DIGGAR SISTA BILDEN FETT MYCKET :D

Kommentera inlägget här: