Lisa Andersson

Både bra och dåligt.

Kategori: Om en dag


Vi vann matchen! Helt underbart. Klart dagens bästa. Resultatet blev 4-2, och det med Hanna i mål som absolut inte är målvakt, bra kämpat tjejer!

Men med min vanliga tur så började moppen krångla på vägen hem. Just precis, min moppe är paj nu. Först trodde jag att oljan var slut för jag har glömt byta, och det var nog inte mycket kvar. Men det stora problemet var att avgasröret lossnade (!)
Muttrarna måste vart lösa och ramlat av nånstans, så det lät superkonstigt. Så den lär ju stå i garaget ett tag nu. Blä, för att det går så bra jämnt.. Jag ska sörja lite nu.
Puss.


KOMMENTARER:

  • sannaa säger:
    2008-08-30 | 20:45:21
    Bloggadress: http://sannaaek.blogg.se/

    Nej va jobbigt & synd :( och du, jag drog! Kiosken hade ju stängt.. och jag vet inte om vi kan hitta på nått nu, för jag kom hem från sara för ett tag sen bara.. sen håller jag på med en annan grej. Berättar sen, eller du kommer väl se :(

  • sannaa säger:
    2008-08-31 | 14:50:53
    Bloggadress: http://sannaaek.blogg.se/

    jaaa! det var skitbra :D köpte massa! kolla blogg! ska fixa bilder med <3

Kommentera inlägget här: